AJOFM Dâmbovița vine cu o serie de recomandări pentru angajatorii ce dețin un cont activ pe PLATFORMA “Servicii online ANOFM angajatori”
Pentru a facilita trecerea de la platforma “Servicii online ANOFM angajatori” la serviciul integrat “Platforma PULS” dezvoltat de ANOFM, persoanele juridice înregistrate în baza noastră de date TREBUIE să-și actualizeze datele aferente contului administrator/proprietar al firmei.
Sistemul informatic integrat ” PLUS” dezvoltat în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – #eSPOR”, POCU/801/3/15/139164, va face posibil accesul online, la functionalități și servicii integrate în special pentru:
1.Depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă (subvenții, prime, alte stimulente financiare) oferite de ANOFM;
2. Declararea şi ocuparea locurilor de muncă vacante precum și sevicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării.
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News