Consilierii de etică au realizat un amplu sondaj pentru a evalua comportamentul personalului care asigură relația directă cu cetățenii și calitatea serviciilor oferite de autoritățile și instituțiile publice.
Acest demers a implicat 125 de entități care au aplicat nu mai puțin de 8.691 de chestionare, adunând astfel feedback-ul comunității în legătură cu serviciile publice.
Raportul ANFP privind monitorizarea implementării principiilor și a standardelor de conduită, precum și a procedurilor disciplinare în cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice pentru anul 2023 a adus în atenție rezultatele acestui efort. Acest raport detaliat oferă o imagine clară asupra modului în care principiile și standardele de conduită sunt puse în practică în cadrul instituțiilor publice, evidențiind totodată procedurile disciplinare adoptate.
Feedback-ul colectat prin intermediul chestionarelor aplicate cetățenilor și beneficiarilor direcți reprezintă o sursă valoroasă de informații pentru îmbunătățirea calității serviciilor publice. Acest demers este esențial pentru asigurarea unei administrații publice eficiente și orientate către nevoile comunității.
Astfel, eforturile de evaluare a calității serviciilor publice și de monitorizare a respectării principiilor etice în cadrul instituțiilor publice reprezintă pași importanți către creșterea transparenței și responsabilității în administrația publică, având potențialul de a îmbunătăți relația dintre cetățeni și autorități.
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News