În ultimele zile, tot mai mulți clienți ai CEC Bank au fost ținta unor tentative de fraudă prin apeluri telefonice înșelătoare. Persoane necunoscute pretind că ar fi reprezentanți ai băncii și susțin că în numele apelatului ar fi fost depusă o cerere de credit. Scopul real este de a obține informații personale și date bancare sensibile, cu riscul compromiterii conturilor.
CEC Bank reamintește că niciodată nu solicită prin telefon, SMS sau e-mail coduri PIN, parole sau detalii despre card. Clienții sunt sfătuiți să verifice întotdeauna autenticitatea comunicărilor, folosind doar canalele oficiale ale băncii.
DNSC (Directoratul Național de Securitate Cibernetică) recomandă:
- Să nu furnizați niciodată date personale dacă nu ați inițiat apelul.
- Să închideți apelurile suspecte și să reveniți prin numere oficiale.
- Să evitați accesarea linkurilor din mesaje sau e-mailuri nesigure.
- Să activați autentificarea în doi pași și alertele de tranzacții pentru un plus de siguranță.
În cazul în care deveniți victime ale unei fraude, este important să urmați pașii indicați pe platforma sigurantaonline.ro, unde găsiți informații detaliate și contactele autorităților competente.
Fiți vigilenți și protejați-vă datele personale!
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News