Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) în colaborare cu Institutul Național de Administrație (INA) are în derulare programul de perfecționare profesională în domeniul achizițiilor publice, organizat în cadrul proiectului „Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” –SIPOCA/SMIS2014+625/126949.
Programul de perfecționare se adresează aleșilor locali (primar, viceprimar, consilierii locali, preşedintele consiliului judeţean, vicepreşedinţii consiliului judeţean şi consilierii judeţeni) și este destinat dezvoltării următoarelor competențe:
– înțelegerea sistemului de achiziții publice și a normelor juridice ce îl guvernează;
-implicarea factorilor interesați și luarea deciziilor în utilizarea cerințelor, instrumentelor și tehnicilor care susțin obiective de dezvoltare durabilă în achizițiile publice, ca element de dezvoltare a comunității;
-înțelegerea rolului și a modului de exercitare a puterii pe toată durata procesului de achiziție publică, având în vedere orientarea către performanță.
Programul de perfecționare pentru aleșii locali este gratuit și are o durată de 18 ore.Activitățile s-au desfășurat și se vor desfăşura online prin platforma INA, atât sincron – împreună cu formatorii ANAP, cât și asincron – activitate individuală pentru care primesc feedback din partea formatorilor.
Mai multe detalii în cotidianul Observ NEWS
Urmărește observnews.ro și pe Google News